Kvalitní dodavatelé si zakázky vybírají stejně jako vy si vybíráte dodavatele. Garance je pro ně signál, že jejich dobře odvedená práce bude řádně zaplacena. Proto garance zvyšuje šanci, že Vám dají nabídku.
Vaše peníze uvolníme teprve, až k tomu dáte souhlas. Nikdy tak nepřijdete o peníze pokud vaše objednaná služba nebyla v pořádku dodána.
Poptávkám s Garancí věnujeme maximální péči. Víme, že tyto poptávky musí dopadnout dobře a jsme vždy připraveni Vám pomoci.
I dodavatelé se bojí, že jim zákazník nebude chtít zaplatit, nebo bude platbu zdržovat. S Garancí mají dodavatelé jistotu, že peníze jsou již bezpečně v úschově NejŘemeslníků a ihned po dodání služby mohou být vydány.
Prostudovat si požadavky zákazníka a vypracovat mu pořádnou nabídku na míru stojí dodavatele čas. S Garancí mají jistotu, že zákazník je skutečně připraven utratit peníze a nejde pouze o průzkum cen na trhu.
I dodavatelé oceňují, že v případě sporů mají možnost využití nezávislého arbitra a v jednání se zákazníkem jsou si tak obě strany rovny.
Máte 2 možnosti, kdy službu Garance objednat:
Podmínkou získání Garance je realizace převodu peněz mezi Vámi a dodavatelem přes naši úschovu. Tedy po objednání služby Garance (ať u při vytváření poptávky, nebo při výběru dodavatele) je nutné, abyste určenou částku (viz níže) převedli online platbou nebo složenkou na účet služby Nejzona.cz. Teprve po převodu peněz do úschovy získá vaše zakázka Garanci a jako garantovanou ji uvidí i dodavatelé.
Dodavateli musí být přes naši úschovu převedena celá částka, nicméně nemusí se celá převádět najednou a dopředu. U větších zakázek bude nastaven kalendář plateb, který lze po domluvě upravit. U zakázek menšího rozsahu bude zpravidla vyžadováno vložení celé částky do úschovy najednou.
Uvolňování peněz probíhá přes náš systém a je plně ve vaší režii. Až vám dodavatel dodá kompletní objednanou službu, můžete dát okamžitě příkaz k uvolnění platby. Pokud bude výsledná sjednaná cena služby (potvrzená Vámi i dodavatelem) nižší než úhrn peněz převedených do naší úschovy, pak vám bude rozdíl vrácen zpátky. Pokud bude peněz v úschově méně, je nutné ještě před převedením převést do úschovy další peníze pro dorovnání výsledné částky.
V některých případech může dodavatel požadovat vyplacení zálohy dopředu. V takovém případě zadá požadavek do systému a vy v systému potvrdíte částečnou platbu ve prospěch dodavatele.
Samotná úschova peněz svým způsobem vyrovnává vyjednávací podmínky mezi Dodavatelem a Vámi, ale nemůže být 100% zárukou spokojenosti a kvality za všech okolností. Proto, pokud přesto dojde ke sporu, který nebudete schopní sami s Dodavatelem vyřešit, nabízíme vám zprostředkování služby nezávislého arbitra, který posoudí stav a kvalitu dodané služby a navrhne formu vyrovnání.
Součástí nabídky služby arbitra je konkrétní cenová nabídka (kterou má každý arbitr lehce odlišnou) a je pouze na společné domluvě Vás a dodavatele, zdali se touto cestou vydáte, či nikoliv.